Tävling!

Hej bloggen!

Okej, nu anordnar Anna Lundh tillsammans med Seglarshoppen en grym tävling.
Man kan antingen vinna en ursnygg bikini ifrån det exklusiva märket Henri Lloyd eller en snygg piké ifrån samma märke.



Eftersom jag är tjej borde jag ju självklart vilja vinna bikini som jag dreglar över, men då jag senast förra helgen köpte två nya bikinisar känns pikén mer aktuell. Min kära pojkvän älskar kläder, är en riktigt modebög, men har nu på sistone haft en del jobbiga utgifter såsom bilreperation osv. Därför vill jag pigga upp honom och ge henne den blåa, ursnygga pikén!

Det hade varit urkul att för en gångs skull faktiskt vinna en tävling men allra roligast hade det varit att få göra min underbara, fantastiska pojkvän glad!

Nu jäklar Anna tänker jag hålla tummarna för att du väljer mig ;-)
Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0